Pakiety wsparcia

Produkty Galleon serwer czasu sieciowego (TS) i Serwer NTP (NTS) są dostarczane z bezpłatną rozszerzoną gwarancją wynoszącą odpowiednio 3 i 6 lat. Gwarancje te są „zwrotem do bazy”, zaczynają się od daty wystawienia faktury i obejmują wyłącznie wady sprzętowe.

Klient musi odesłać do nas wadliwe urządzenie w celu wykonania wszystkich prac gwarancyjnych, a my odeślemy je z powrotem do Ciebie. Gwarancja dotyczy tylko sprzętu zakupionego od Galleon Systems.

Dlaczego miałbym potrzebować dodatkowego pakietu wsparcia?

Jak wspomniano powyżej, nasza standardowa gwarancja to powrót do bazy, co nieuchronnie doprowadzi do pewnego przestoju w mało prawdopodobnym przypadku, gdy coś pójdzie nie tak. Jednak Galleon Systems zdaje sobie sprawę, że nasze serwery czasu są instalowane w celu kontrolowania krytycznych procesów, w których każda ilość przestoju systemu będzie kosztować Cię pieniądze! Nasze pakiety wsparcia zostały zaprojektowane tak, aby zminimalizować przestoje systemu i utratę przychodów.

Pakiet wsparcia Gold

Jednostka zastępcza jest budowana i przechowywana w Galleon Systems. Jest to dedykowana, rutynowo testowana jednostka, przeznaczona tylko dla Ciebie i gotowa do natychmiastowej wysyłki w przypadku awarii jednostki podstawowej. To skróci czas przestoju systemu do godzin, a nie dni!

Wsparcie Gold jest dostępne przez 3 lub 5 lat — zapytaj swojego doradcę ds. sprzedaży o więcej szczegółów.